ponnykollen

Alla inlägg under april 2012

Av Savannah - 29 april 2012 22:43

Sitter och kollar på det nu! OJ, nu blev en slagen av en handikappad i rullstol, han ser riktigt bra ut, OMG nu blev han skjuten i pannan, pedofilen asså, och nu kommer massor med blod, ushh!

Av Savannah - 29 april 2012 19:04

Precis som rubriken lyder, är min blogg! Den har inte så mycket kvalité men allt kommer från mitt hjärta och jag vill få den så behaglig som möjlig, inte så perfect som möjligt! Jag vet inte hur ni vill ha det, men om ni tyker att allt ska var snyggt och prefect behöver ni inte läsa min blogg, eller gå in på den över huvetaget! Jag är helt övertygad om att jag inte har en snygg header eller blogg, men jag trivs med den! Jag gillar när det inte är helt perfect! Men en tillsak, förra inlägget var mitt 50 inlägg! Har skrivit 50 inlägg på mindre än en måndag, inte för att jag vet om det är bra eller inte! Men det kan vara lite roligt att veta!

Hörs!

Bilden från mitt första

inlägg! 

 

Av Savannah - 29 april 2012 17:54

Kom hem från dansuppvisningen min kusin hade idag!  Hon var så duktig! Tyvärr kommer det ingen video då den var för långtråkig att kolla på, så tro mig, jag gör er en tjänst! Har varit en ganska lungn dag, har käkat MAX och bara tagit det lungt! Men see you lather!# ♥


       

HAHA, gammla bilder! ♥

Av Savannah - 29 april 2012 12:50

Kommer inte blogga så mycket! Ska bara skriva några korta meningar. Vakna typ för 1 timma sen, så under denna timma har jag kollat på /kvällen är din/.. Missa ju det igår eftersom jag vra på komfomation! Men nu måste jag gå, ska på dansuppvisning! Kommer antagligen kort, så mer bloggande sen!♥


  

Bara för att jag saknar dig såå SJUUUUUKT mycket!♥ Kommer aldrig glömma dig, Gosi!

Av Savannah - 29 april 2012 00:52

Har så sjuk många saker att berätta om idag! Hela dagen har varit både sorgsen och kul! ;)  Det jag tycker är sorgset tycker ni säkert inte alls är sorgset, men det tycker jag! Ska fatta mig kort! allt börja ju med att min kusin sov över! Vi gick ner och åt frukost, sen var det inget mer med det! Vid ungefär 12 tiden gick vi ut på altan och tog en go fika eftersom det var så skönt väder! Sen kom hennes föräldrar och hämnta henne och precis innan dom skulle åka kom SIMBA (min katt)! Med ett stort djur i munnen!  Det var ovanligt stort för att vara en mus, så vi trodde det var en råtta först! Men hon sprang iväg med den en bit bort på gräset! Men vi var ju tvungna att kolla vad det var åxå! Så vi gick ditt och det var ingen mus! Det var en liten hare-unge! Den var så liten och ynklig! Det värsta var att den var lite levande! Tyvärr gick det inte att rädda den så vi var tvungna att avliva den, men på ett bra vis! Så den lilla sötta harrungen fick komma upp til lilla gud! Så synd, den hade ju inte ens börjat leva sitt liv, och  den var ju såååå söööött!  Men livet är jobbigt ibland ;( !

Sen tar jag resten imorron för nu ska jag sova!♥

Av Savannah - 28 april 2012 17:45

Sitter på konfirmations fest nu hos kompisen Nils! Gött med en massa mat! Men nu måste jag vara mer social! Hörs sen,!<3

Av Savannah - 27 april 2012 17:19

Kusinen är här! Skulle igentligen ut med några kompisar gång gidag, men fick reda¨på att min kusin skulle komma! Tröttsamt, men det var jvligt tråkigt att jag inte kunde dra ut! Men man kan ju inte klaga, varje gång hon kommer blir det massor med godsaker! Ne, men det var allt rolig att hon är här! Hon är ju bara för go, hon är om hon vorre min egen lilla sister!♥ Älskar henne! Men nu ska vi ner och käka glass och bulle, natten är ju ung så vi får se vad vi får ikväll, kan slå vad om att vi får typ 1 kg godis och massa andra gött!#



LITE BILDER!



             

Av Savannah - 26 april 2012 16:27

Neej, såklart jag inte gör! Men nu ska jag till överby och handla komfarmation pressent till Nils! (kompis).. Vet ej vad killar gillar nu för tiden -_-.. Men får hitta på något!# Ibland blir bara mina inlägg för Cp:ade! Vet inte vad jag ska skriva om! Men dagen har varit bra! Varit trött, men har funkat! Nu ska jag åka, vi hörs sen!



Ni har sätt den förut, men här kommer den igen!

 

Presentation


En tjej i sina bästa år!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards