ponnykollen

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Savannah - 17 juli 2012 22:33

Är det bara jag som har vart så j/vla trött idag? Har typ gått som en sombi och bara slöat i detta fina vädret! Det enda vettiga jag har gjort är att bada! Men ärligt talat så ska jag nog gå och sova så jag orkar gå upp imorgon!!

Av Savannah - 17 juli 2012 22:32

Är det bara jag som har vart så j/vla trött idag? Har typ gått som en sombi och bara slöat i detta fina vädret! Det enda vettiga jag har gjort är att bada! Men ärligt talat så ska jag nog gå och sova så jag orkar gå upp imorgon!!

Av Savannah - 17 juli 2012 20:46

Sitter med brorsan och Frida och spelar monopol. Vi är typ färdiga då men tänkte blogga mesans jag sitter i fängelset på spelet allså!

Av Savannah - 17 juli 2012 17:34

Har faktiskt en hopp bild, dålig kvalité och dålig sitts men bjuder på den!

Av Savannah - 17 juli 2012 17:18

Kom precis upp från stranden, har vart och badat så nu ligger jag på vår stooora altan och solar. Aa visst ni kanske undrar "varför sola på altan när hon kan sola på stranden" Jo, man får mer sol på altan, (enligt mig)! Sms:ade med Lovisa förut och pratade lite, mysmys... Kanske bara jag, men älskat att sms:a med folk tycker det ät skit mysigt, haha :) men ska kolla lite bloggar nu och smsa med någon mys person och dunka!

Ni får nöja er med lite gammla bilder idag...

Ego bild!

Av Savannah - 17 juli 2012 14:45

Skit fint väder de är här på kusten, vi ska snart ut med båten och ha det gött! Måste bara vänta på mina brorsor!

Av Savannah - 17 juli 2012 13:30

Ne, men asså blev helt tänd på att blogg helt plötsligt! Vet inte vad jag ska blogga om, eller jo! Jag kan berätta lite om mig för er som inte kommer ihåg! Jo, jag är en tjej på 13 år som lever ett Svenson liv! Jag brinner för hästar/ridning men jag älskar också att bara vara med vänner och ha skoj! Jag rider på ridskola, P.R.E hästar som är en spansk hästras! En helt underbar ras! Jag har även halvfoderponny som jag skriver mer om nästa vecka och lägger även upp lite bilder på henne! Tyvärr kan jag inte släppa det än eftersom det inte är officiellt än! Men det var nog det, hoppas ni följer mig på bloggen och gillar den!

Av Savannah - 17 juli 2012 13:17

Asså det blev konstigt i inlägget nedanför! Jag menar inte att ni ska följa mig och min kompis häst, jag mena mig och ....! ( en häst som jag släpper på bloggen inom kort) men det lät som att ni skulle följa mig och Jenny (kompis häst) men jag mena att jag rider henne på bilden!! Så nu borde ni fatta vad jag mena!

Jag och Jenny igen!

Presentation


En tjej i sina bästa år!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards